czwartek, 24 stycznia 2008

B.I.G. update

No właśnie, nie było mnie tak długo, że aż wstyd troszke nie znaleść troszke czsu na jakiś mału updejcik...ale cóz bywa i tak...
Tak więć zaczynamy zamieszanie ....
W tym tygodniu po raz drugi zostałem wójkiem albo jak kto woli wujkiem, wcześniej były przygotowania do zostania wójkiem, które również troszke zajeły ... A teraz .. co sie dzieje w domu ??? Powiem tylko tyle wyprowadzam sie na jakiś czas.

W najbliższy weeked dwie dobre imprezy w formie..

W piątek fisz i enve - mam nadzieje fajny klimat i brak buraków (obym sie nie zawiódł)

(Mirek za wrzucenie plakatu i reklamę stawiasz burny ))

A oczywiście już w sobotę porawiamy znowu w Formie. Tym rzem ja i el Sunmiqueleeee. Szcypta mashupów, bmorów, unku, a zresztą wpdajcie zobaczycie. Mam nadzieje, że też sie nie zawiodę ... przyjda ludzie odpowiedni...

Na koniec jeszcze cool coll kids

Pump up the Volume mp3

Brak komentarzy: